Zo nu en dan ontvangen wij vragen van gebruikers. Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen.

De app

Kan ik de vragen maar één keer doen?

De modules zijn zo ingericht dat je onbeperkt kunt blijven oefenen. Als je alle vragen gemaakt hebt, dan start je weer opnieuw. Let wel, de vragen en de antwoorden worden opnieuw door elkaar gehusseld.

Kan ik terugbladeren in de vragen?

Nee, terugbladeren in de app is niet mogelijk. Bij elke fout beantwoorde vraag krijg je een toelichting op het antwoord. We hebben er voor gekozen om dit per vraag te doen.

Zijn de vragen echte examenvragen?

De oefenvragen in de app zijn gebaseerd op de examenonderwerpen, waardoor ze goed aansluiten bij de examens. Het examenbureau is echter onafhankelijk en externe organisaties hebben geen inzage in de examenvragen zelf.

Kun je de app ook gebruiken bij de opleiding van het IPD?

Jazeker, de app is onafhankelijk van enig opleidingsinstituut en bedoeld om te oefenen voor de theorie examens basistheorie voor het diploma Kandidaat Register Makelaar Taxateur Wonen (KRMT) van SVMNIVO.

Kosten

Wat kosten de modules?

De modules kosten €14,99,- per stuk. Ze dienen afzonderlijk te worden aangeschaft.

Ik kan de kosten van de app declareren bij mijn werkgever. Hoe doe ik dat?

Zowel de Google Playstore als de iTunes Store sturen per mail een afschrift van de gekochte app of in-app aankoop. Deze kun je uitprinten en aan je werkgever overhandigen.

Hoe te betalen?

Als ik een module binnen de Vastgoedtrainer wil installeren vraagt deze hoe ik wil betalen?

Het betalen van app- en in-app aankopen wordt geregeld door Apple en Google. Het kan op twee manieren.

Allereerst door een creditcard te koppelen aan het account bij Apple of Google. Aankopen worden dan automatisch verrekend via de creditcard.

Een tweede mogelijkheid is om een iTunes of Google Play Store tegoed kaart te kopen. Deze kaartjes zijn overal te koop en in verschillende bedragen. Op de kaart staat uitgelegd hoe het account kan worden opgewaardeerd. Met dit tegoed kunnen app- en inapp-aankopen worden gedaan. De kaartjes zijn op heel veel plaatsen te koop, zowel in winkels als via het internet.

Voor de aankoop van een iTunes of Google Play Store kaart is het soms voordelig om in Google even de zoekterm 'iTunes kaart korting' of 'Google Play kaart korting' in te geven. Dan krijg je te zien welke bedrijven korting geven op de kaart.

Na de aankoop wordt een bestelbon gemaild die eventueel kan dienen om de aanschaf te declareren bij de werkgever. De bon van de aanschaf van een iTunes/Google Play Store kaart kan ook worden gebruikt.

Downloaden lukt niet

Het downloaden van de losse modules lukt niet.

Wat meestal helpt is het volgende: Sluit de app helemaal af, open hem dan opnieuw om het nogmaals te proberen of herstart de telefoon/tablet en probeer het dan opnieuw.

Verkeerde bestelling

Ik heb per ongeluk de verkeerde module besteld?

Helaas kunnen wij zelf je niet het geld teruggeven. Apple heeft dit allemaal behoorlijk afgeschermd. Dit neemt niet weg dat je toch je geld kunt terugkrijgen. Je kunt een refund aanvragen via de site reportaproblem.apple.com of via de iTunes store. Een heel heldere uitleg van hoe dit moet vind je op: www.iculture.nl/tips/geld-terugvragen-voor-een-gekochte-iphone-applicatie Op deze manier kun je het geld voor je foutief bestelde aankoop kunt terugkrijgen.

Devices

Is de app er ook voor een Windows-telefoon?

Onze app is te downloaden voor het Android en het Apple/iOS besturingssysteem. Wij bieden geen ondersteuning voor de Windows telefoon.

Staat je vraag er niet bij?

Mail je vraag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Om je vraag te beantwoorden helpt het enorm als je een screenshot van het probleem bijvoegd. Geef ook aan of je de Android versie of de iOS versie van de app gebruikt. Inhoudelijke vragen worden door de redactieleden persoonlijk beantwoord. Heb je opmerkingen, wensen of tips, stuur ze ook gerust.

© 2017 High 5 Editions BV